Monday, July 27, 2020

Nimak Nathi Jeewithaya 05 l නිමක් නැති ජීවිතය - පස්වෙනි කොටස

ඔන්න අද එහෙනම් මම ඔයාලාට අරගෙන එන්නේ මේ කතාවේ පස්වෙනි කොටස.. කලින් කොටසේ ඔයාට මතක ඇතිනේ අංකල් එක්ක මම ගාත්ත ආතල් එක.. කලින් කොටස් කියවපු නැති අය ඉන්නවනම් මේ පහල ලින්ක් වලින් ගිහින් ඒ කොටස් කියවන්න.

නිමක් නැති ජීවිතය - 01 https://sinhalastorysex.blogspot.com/2020/07/blog-post_19.html

නිමක් නැති ජීවිතය - 02 https://sinhalastorysex.blogspot.com/2020/07/blog-post_22.html

නිමක් නැති ජීවිතය - 03 https://sinhalastorysex.blogspot.com/2020/07/blog-post_23.html

නිමක් නැති ජීවිතය - 04 https://sinhalastorysex.blogspot.com/2020/07/blog-post_26.html

ඉතින් අංකල් එක්ක පස්සේ පස්සේ සෑහෙන වතාවක් කලා.මම විතරයක් ගෙදර ඉද්දි අංකල්ට එන්න කියලා මම සැහෙන්න සැප ගත්තා. ඒත් අංකල් කවදාවත් මගේ කැඩුවේ නෑ. එයා ඒකට කැමති වුනේ නෑ මම කරන්න කිව්වත්.. ඉතින් අංකල් හිටිය නිසා මට කොල්ලෙක්ගේ අවශ්‍යතාවයක් වැඩිය දැනුනේ නෑ.. කොහොම හරි මම 11 වසරට ආවට පස්සේ මගේ පස්සෙන් ඉස්කෝලේ ලස්සනම සල්ලිකාරම කොල්ලා යාලුවෙන්න ඇහුවා. එයාගේ නම ශෙනාල්. මම ගියේ ඉන්ටර්නැෂනල් ස්කූල් එකකට. ඉතින් ඉස්කෝලේ යාලුවෙන ඒවා එහෙම සාමාන්‍ය දේවල්.. මොනවා කරත් ඉගන ගන්න එවුන් ඉන්න නිසා මිස්ලට සර්ලාට ඒවා ගැන ගානක් නෑ. ඉතින් මේ කොල්ලා මගෙන් දවසක් කෙලින්ම ඇහුවා නංගි මම ඔයාට කැමතියි ඔයාට කොල්ලෙකුත් නැති නිසා හිතලා උත්තරයක් දෙන්න කියලා.. මෙයා  මම ගැන හොයලා හොයලා තමා මගෙන් අහලා තියෙන්නේ.. ඉතින් මමත් ඒ කොල්ලා ගැන හිතේ කැමැත්තක් තිබ්බා 8 වසරේ වගේ ඉදන්.. එයා දැන් ඒලෙවල් කරන කොල්ලෙක්. ඉතින් මට සතුටු හිතුනත් එයා කැමත්ත අහපු ගමන් උත්තරේ දුන් නෑ මං. සතියකින් විතර එයා ඇවිත් ආයේ මගෙන් ඇහුවා නංගි මොකද කියන්නේ කියලා.. මම කිව්වා අයියට කෙල්ලෝ ගොඩක් ඉන්නවනේ.. මමත් යාලු කරගෙන අතාරින්නද යන්නේ කියලා.. එයා කියනවා එහෙම නෑ නංගි ඔයාලගෙයි අපෙයි පවුල් එක වගේ ඒ නිසා එහෙම වෙන් නෑ. මොකද මම ඔයාට ඇත්තටම ආදරේ කරන්නයි මම කැමති වුනේ.. නැතුව ආතල් ගන්න නෙවේ කියලා.. ඒ වගේ වදන් ටිකක් ඇහුනාම ඉතින් ඕන කොල්ලෙක් කැමති වෙනවනේ ඉතිං. මමත් හා අයියා එහෙනම් මම කැමතියි කිව්වා..

එයාටත් ඉතින් මාර සතුටුයි.. පස්සේ පස්සේ අපි දෙන්නගේ ලව් එක හොදටම නැගලා ගියා. එයා මාව මුලින්ම කිස් කලේ ඉස්කෝලේ ආර්ට් රෑම් එක අස්සේ.. ඒ එයා මට ඒකට එන්න කියලා දොර වහගෙන මගේ ලිප්ස් දෙක කිස් කර කර මගේ තන් දෙක ගොඩක් වෙලා මිරික මිරික හිටියා.. මට මොනවා උනත් ඒ දෙවල් මදි. මොකද මම අංකල් එක්ක ඊට වඩා දේවල් කරන නිසා වෙන්න ඇති..ඒත් මම එයාට වඩා ඉස්සර වෙන්න ගියේ නෑ. මම ජීවිතේට ඒ වගේ දේව්ල කරලා නෑ වගේ තමා හැමදේම කලේ.. එයාත් ඉතින් මට හැමදේම උගන්වන ගමන් තමා මේ දෙවල් කලේ.. තොල් දෙක උරන හැටි එහෙම එදා මට කිය කිය කලා.. මාත් ඉතින් දන්නේ නෑ වගේ හොදට එයාගේ තුරුලට වෙලා තොලක් දැම්මා.

ඉතින් ගෙදර ගියපු වෙලේ ඉදන් අපි දෙන්නගේ වැඩේ කෝල් ගන්න එකයි මැසේජ් කරන එකයි තමා.. එයාත් ඉතින් සල්ලිකාර පුතෙක්නේ. උට නැති දෙයක් නෑ ඉතින්.. එයා මැසේජ් කර කර ගොඩක් වෙලාවට මාව මෝල් කරනවා.. කෝල් අරගෙනත් එහෙම තමා.. මගේ කුක්කු දෙක ගොඩක් ලස්සනයි කිය කිය වර්ණනා කර කර හොදට මාව මොල් කරනවා මේ කොල්ලා.. ඉතින් එයා මට කියනවා තව කෙල්ලෝ කොල්ලෝ කරන දේවල් කිස් විතරක් නෙවේ තව ගොඩක් දේවල් කරන්න තියෙනවා කිය කිය එහෙම. කොහොම හරි එයා ස්ටෙප් බයි ස්ටෙප් මාව සුපරියට මොල් කර කර එයාගේ ඕන දේට සෙට් කරගත්තා. ඒ වෙද්දි අපි දෙන්නම ඇදුම් ගලවගෙන විඩියෝ කෝල් ගන්නවත් එක්ක. එයා එහෙ ඉදන් මන් දිහා බලාගෙන අතේ ගහද්දි මම මෙහෙ මගේ තන් දෙකයි හුත්තයි අතගානවා.. එයා අතේ ගහලා අතේ ගහලා කැරි සේරම ඇගට තමා දාගන්නේ..

ඔහොම විඩියෝ කෝල් ගත්තට අපි දෙන්නා ඉස්කෝලෙදි වුනත් ඇත්තට ඒවා කරන්න ගියේ නෑ.. ඒත් එයා මට දවස් ගානක් ආර්ට් රෑම් එකේ හරි එයාගේ කාර් එකේ හරි ටිකක් ආතල් එකක් ගමු කිය කිය හිටියේ.. ඉතින් මාත් මොලෙන් හිටියත් හොද නමින් තමා හිටියේ.. එයාගේ වදේ නිසාම මම දවසක් කැමති වුනා එයාගේ කාර් එකේ ඉමු කියලා.. එදා මම ඉස්කෝලේ හවස වැඩක් මම ටැක්සි එකක එන්නම් කියලා ඉස්කෝලේ ඉවර වෙලා අපි දෙන්නා එයාගේ කාර් එකට ගියා.. එයාගේ කාර් එකේ පිටිපස්ස සේරම ටින්ට් කරලා තිබ්බේ.. ඒ නිසා කාටවත් පේන් නෑ.. අපි දෙන්නා කාර් එකට ගිහින් ගියා වාහන පාර්ක් එකකට.. මම පිටිපස්සේ හිටියේ.. පස්සේ එයා කාර් එක නවත්තලා ආවා පිටිපස්සට.. ඇවිත් මගේ තොල් දෙක උරන්න ගත්තා විනාඩි 10 ක් විතර. උරලා උරලා එයා මගේ උඩට ඇදන් හිටිය කෑල්ල ගැලව්වා. මොකද අපේ ඇදුම තිබ්බේ බොත්තම් දාලා. ඉතින් ඒක ගලවලා මගේ බ්රා එක පිටින් තියෙන තන් දෙක දිහා ආසාවෙන් බලාගෙන ඉදලා බරා එක පිටින්ම මගේ තන් දෙක උරන්න ගත්තා. මම ඊට පස්සේ බ්රා එක පාත් කරලා එයාට තන් දෙක එලියට අරගෙන දුන්නා. බ්රා එක ගලවන්න ගියේ නෑ අදින්න අමාරු නිසා.. ඉතින් එයා මගේ තන් දෙක උරලා උරලා ආයේ තොලක් දාන්න ගත්තා. මේ වෙද්දි මගේ මුළු ඇගම රත් වෙලා තිබ්බේ.. මගේ හුත්තෙන් ජූස් ගගක් ගලනවා මට දැනෙනවා.. එයා ඊට පස්සේ හිමිට ඇවිත් මගේ සාය උස්සලා මගේ ජංගිය දිහා බලලා පොඩි හිනාවක් දැම්මා. දාලා ඉබලා සුවදයි කිව්වා.. එයා මගේ ජුස් ගැවිච්ච ජංගිය ගලවලා මගේ නංගියගේ වටේ ඉබින්න ගත්තා.. එහෙම කරද්දි මට ඉන්න බැරි වුනා.. මම කිව්වා අනේ ඔහොම කරන්න එපා මගේ එක ලෙවකන්න කියලා.. එයා එතකොටම මගේ හුත්ත ලෙවකන්න ගත්තා.. අංකල් කොච්චර වැඩ කාරයා උනත් එයාට වඩා හොදට ශෙනාල් අයියා මගේ හුත්ත ලෙවකෑවා. අම්මෝ මාර සැපයි එදානම්..  එයා මැගේ මෑ ඇටේ ලෙවකන ගමන් එයාගේ මුණ දෙපැත්තට පද්ද පද්ද තමා කලේ. එයාගේ පොඩි රැවුල වැදි වැදි මෑ ඇටේ උරද්දි මම හිටියේ දිව්‍යලෝකේ වගේ. එයා විනාඩි 10 ක් විතර උරද්දි මම එක පාරම එයාගේ ඔලුව මගේ හුත්තට තදකරගෙන ජූස් ගොඩක් එයාගේ මුණට විදගෙන සුරාන්තයට පත් වුනා.. එයා ඒ සෙරම ලෙව කාලා. කොහොමද හොදද මැනික කියලා ඇහුවා. මම කිව්වා අම්මෝ මාර සනීපයි මම පාවි පාවි හිටියේ කියලා..

පස්සේ ආයේ අපි තොලක් දාද්දි එයා මගේ අත අල්ලගෙන එයාගේ පොල්ල උඩින් තිබ්බා. ඒ වෙද්දි එයාගේ පොල්ල හොදටම කෙලින් වෙලා තිබ්බේ.. මම කරපු වැඩේ එයාගේ කලිසම පොඩ්ඩක් පාත් කරලා එයාගේ යට ඇදුමට අත දාලා එයාගේ පයිය එලියට ගත්තා. අම්මෝ එකත් වයසේ හැටියට නෙවේ. නියම ගානට තිබ්බා. අංකල්ගේ පයියට වඩා ටිකක් කොටයි. ඒත් මහතනම් ඒ ගාන වගේ.. මම ඉතින් දන්නැති ගානට වගේ එයාගේ පොල්ල උරන්න ගත්තා. උරද්දි දත් පාරවල් දෙකක් විතර වද්දද්දි අයියා කියනවා දත් වදින් නැති වෙන්න උරන්න කියලා.. ඊට පස්සේ මම ඉතින් හොදට දන්න කෙනෙක් වගේ එයාගේ පොල්ල පැයකාලක් විතර එක දිගට උරන්න ගත්තා. ඒ අතරෙදි අයියා මගේ කොණ්ඩෙන් අල්ලගෙන මවුත් ෆක් එහෙමත් කලා. එයා එහෛම කරද්දි මගේ උගුරේ පයිය වැදිලා කැස්ස ආවා දෙපාරක් විතර.. මොනවා උනත් එයත් මට සැප දුන්න නිසා මම එයාගේ පොල්ල හොදට උර උර එයාටත් සැප දුන්නා. කොහොම හරි කෙල වැක්කෙරෙනවා එයාගේ ඇට දෙක දිගේ.. මේකට යන්නෙම නෑ කොච්චර ඉරුවත්.. පස්සේ මම කට ඇතුලේ තියාගෙනම අතේ ගහන්න ගත්තා. එහෙම කර කර ඉද්දි එක පාරම මැණික මට යන්න එනවා කියාගෙන මගේ කටට කැරි ලෝඩ් එකක් විද්දා එයාගේ පොල්ල ගස්ස ගස්ස.. කැරි බීලා ඉතින් මට පුරුදුයිනේ.. මම ඒ සෙරම බිව්වා. පස්සේ එයා මට වතුර බොන්න දුන්නා.. ඊට පස්සේ අපි ආයේ තොලක් දාලා ඇදුම හදාගෙන කඩයක් ලගට ගිහින් ජූස් දෙකක් බිව්වා. බීලා එයා මාව ගේ ගාවින් දාලා ගෙදර ගියා..

එයා හවස මට කියනවා ඔයාට මාර විදිහට උරන්න පුලුවන්නේ. මගේ මෙච්චර කාලෙකට ඔය වගේ කැරි ගොඩක් ගියාමයි කියලා... මම කිව්වා ඉතින් ඔයත් එහෙම තමා ඔයාගේ සක් එකත් මරු කියලා.. ඉතින් ඔය විදිහට අපි දෙන්නගේ ආදරෙයි සෙක්ස් ජිවිතෙයි ගෙවිලා ගියා.. ඒ  වෙද්දි අංකල්ව මට ටිකක් එපා වෙලා වගේ තිබ්බේ. මොකද මගේ කොල්ලගේ හුත්ත උරන විදිහට මම ආස වෙලා හිටපු නිසා.. එයා මාව සමහර දවසට එයාලගේ ගෙදරට එක්කගෙන යන්නත් පුරුදු වුනා. ගෙදර කවුරුත් නැති වෙලාවට අපි දෙන්නා ගිහින් ඇගේ නුල් පොටකව්ත් නැති වෙන්න ඇදුම් ගලවලා ආතල් ගත්තා. තව මම එයාගේ ඇගට ගොඩක් මම ආස උනා.. ජිම් ගිහින් ඇග ගානට හදාගෙන තිබ්බේ.. සික්ස් පැක් එහෙමත් තියෙනවා..

එහෙනම් අදට කතාවේ මේ කෑල්ල නතර කරනවා.. එයා මගේ පෙට්ටිය කඩපු සීන් එක මම ඊලග කතාවෙන් කියන්නම එහෙනම්


0 Comments:

Post a Comment