Saturday, August 8, 2020

Wedding Eka Dawasa l වෙඩින් එක දවස

මේ කතාව මට කිව්වේ මේ පේජ් එකේ රසිකාවියක්.. ඉතින් එයා කියපු විදිහට මම කතාව කියන්නම්.. මම අමායා.. මට මේ වෙනකොට වයස අවුරුදු 28 යි. මේ කතාව වුනේ ගිය අවුරුද්දේ. ඒ කියන්නේ මට අවුරුදු 27 දී.. මම ගැන කිව්වොත් මම බැදලා. බැදලා කිව්වට මම බැදපු කෙනා මාව දාලා ගියා.. මගේ ඇග ගැන කිව්වොත් ඕනම කොල්ලෙක් දෙපාරක් හැරිලා බලන විදිහේ ඇගක් සහ මුණක් මට තිබුණේ.. තන් දෙක සයිස් 34 ඉන අගල් 32.. සාමාන්‍ය සුදු කෙල්ලෙක් මම..

මම මේ කියන්න යන කතාව සිද්ද වෙන්නේ අපේ නෑදෑ වෙන නංගි කෙනෙක්ගේ විවාහ උත්සවයක් තිබුණා කොළඹ හිල්ටන් එකේ ගිය අවුරුද්දේ.. ඉතින් මමයි අපේ නෑයෝයි එකට ගියා.. මම ඇදගෙන ගියේ රතුයි ගොල්ඩ් පාටටයි හුරු සාරියක් ඇදගෙන.. සාරියක් කිව්වට ඉතින් බඩයි තන්දෙකයි සේරම එලියේ ඒක ඇන්දාම.. ඉතින් අපි ගිහින් ටික වෙලාවක් යද්දි වෙල්කම් ඩ්රින් එක එහෙම දුන්නා අපිට.. ඒ බීම එකත් බීලා ඉතින් ජෝඩුවට සුභ පතලා අපි ටේබල් එකක ඉදගෙන හිටියා.. ඔය වෙලාවේ අපේ ටේබල් එකට ඉස්සරහා ටේබල් එකේ හිටියා කොල්ලෙක් අවුරුදු 29 ක විතර.. ඒ කොල්ලා ඇදගෙන හිටියේ ගොල්ඩ් පාට කෝට් කිට් එකක්.. සුදු ලස්සන කොල්ලෙක්.. දැක්කාම ආස හිතෙනවා.. ඉතින් මේ කොල්ලා හරියටම හිටියේ මගේ පැත්ත බලාගෙන..

ටිකක් වෙලා යද්දි අපේ ටේබල් එකට බියර් ගෙනත් තිබ්බා. තව සොෆ්ට් ඩ්රින්ක්ස් එහෙමයි බයිටුයි.. මායි අපේ තව නංගි කෙනෙකුයි බියර් බොන්න පටන් ගත්තා.. එහා පැත්තේ ටේබල් එකේ අර කොල්ලෝ ටිකත් හොදට බොනවා.. මම බියර් බොනවා අර කොල්ලා බලාගෙන හිටියේ.. මාත් ඉතින් එච්චර ගනන් ගන්නේ නැතුව පලවෙනි ශෝට් එක ගත්තා.. එතකොට අර කොල්ලා මගේ දිහා බලාගෙන හිනාවුණා.. මටත් එවලෙනම් ලැජ්ජාවක් ආවත් ඒ කොල්ලා මගේ පැත්තට ග්ලාස් එක දික් කරලා එයත් චියර්ස් කියලා ශෝට් එකක් ගත්තා.. ඒ කොල්ලා මනමාලයාගේ හොදම යාලුවෙක්.. එයා සැරින් සැරේ මනමාලයගේ වැඩ වලට එහේ මෙහේ යන ගමන් තමා ඉතින් හිටියේ..මේ වෙදිදි මම බියර් බොතල් බාගයක් විතර බීලා හිටියේ.. දැන් මට සාමාන්‍ය ගානට වෙරි.. අර කොල්ලා සැරින් සැරේ යද්දි මල පැන්නත් ඌ එනකොට මට තනියම හිනා ගියා.. ඒ කොල්ලත් මාව ලයින් කර කර ඉන්නවා මට දැනුනා.. මොකද එයා කොහේ හරි යද්දිත් මම දිහා හැරි හැරි බල බල ගියේ..

ඊට පස්සේ ඒ කොල්ලා එක පාරම එයාගේ ඇගිල්ලක් මට පෙන්නලා චූ කරන්න යනවා කියලා කිව්වා.. ඒ එක්කම මටත් එන්න කිව්වා.. අපි මේ කරන දේවල් කොහොම වෙරි තිබ්බත් සැහෙන්න කල්පනාවෙන් තමා කලේ.. මාත් හිමිට නැගිටලා වොෂ් රෑම් ගිහින් එන්නම් කියලා කොල්ලා යන පැත්තටම ගියා.. එයා ‍වොෂ් රෑම් එකට යන පාරේ ඉදලා එක පාරම මගේ අතින් ඇදලා එයාගේ පැත්තට ගත්තා.. මාත් ඉතින් පුලුන් කෑල්ලක් වගේ ඒ පැත්තට ගියේ වෙරි නිසාම නෙවේ ඉතින්.. මගෙත් මේ කොල්ලා ගැන තිබ්බ ආසාව නිසාමයි ඉතින්..

ඊට පස්සේ එයා මගෙන් විස්තර ඇහුවා.. මමත් එයාගෙන් විස්තර ඇහුවා.. එයාගේ නම රනුක.. වයස 30 යි.. කොල්ලගේ ගමේ යාලුවෙක්.. පස්සේ කොල්ලා මට කියනවා මේකේ රූම් එකක් වෙන් කරලා තියෙන්නේ. මම යතුර ඉල්ලගෙන ආවොත් යන්න එනවද කියලා.. මම ඇහුවා කොල්ලගෙන් මොකටද කියලා. කොල්ලා කියනවා මෙතන කතා කරන්න බෑනේ.. එකයි කියලා.. මමත් අවුරදු 02 කින් විතර කාත් එක්කවත් ඉදලා නෑ. මිනිහා දාලා ගියාට පස්සේ ඒ තරහටමද මන්දා මම ආයේ පිරිමි දිහා බැලුවෙවත් නෑ.. ඒත් මේ කොල්ලා එන්න කියපු විදිහට මට බෑ කියන්නත් බෑ. වෙරි නිසා මගේ මොලත් හොදටම නැගලා තිබ්බේ.. ඉතින් මම හා කිව්වා. පස්සේ කොල්ලා මාව ලිෆ්ට් එක ගාවට යවලා එයා යතුර ඉල්ලගෙන ආවා මොනවද අරගන්න තියෙනවා කියලා..

ඉතින් අපි ගියා ඒ රෑම් එකට. ඒක තිබ්බේ හිල්ටන් එකේ 28 වෙනි තට්ටුවේ.. මාර සැප කාමරයක් ඒක.. කොල්ලා දොර ඇරලා මාව ඇතුලට ගත්ත ගමන් මාව උස්සගෙන ඇදට අරන් ගිහින් මගේ ඇග උඩට ඇවිත් මගේ තොල් දෙක උරන්න ගත්තා එක පාරම.. මාත් ඒ ඒක්කම කොල්ලව බදාගෙන තොල් දාන්න ගත්තා. ඒ තොල් දැමිල්ලට මගේ හුත්ත ඇහැරිලා ජූස් ගලන්න ගත්තා මගේ කකුල් දෙකෙත් එක්කම.. පස්සේ  කොල්ලා කිස් කරන එක නතර කරලා මට කියනවා ඇදුම් ගලවන්න බෑනේ..උඩින් කරමු නේද කියලා.. මම හුරතලේට ඇහුවා මොනවද කියලා.. එයා කියනවා එයාගේ එක පෙන්නලා මේක ඔයාගේ එක ඇතුලට දාන්න තමා යන්නේ කියලා.. ඊට පස්සේ මම කිව්වා බොරුවට මගේ පෙට්ටිය කැඩිලා නෑ අයියා කියලා.. මේකට ටිකක් තරහා ඇවිත් කියනවා මේච්චර වයසක් වෙලත් තාම පෙට්ටිය කඩාගත්තේ නැද්ද එහෙනම් ඉතිං ගල් කපන්න තමා වෙන්නේ කියලා.. මම කොල්ලට කිව්වා හිනාවෙවි කමක් නෑ ඔයා ඇතුලට දාලා බලන්න කියලා.. පස්සේ කොල්ලා මගේ ජංගිය ගලවලා සාරිය උස්සලා මගේ හුත්තට දිව දාන්න ගත්තා.. කොල්ලා මාර සැපට මගේ හුත්ත ලෙවකනවා. දිවෙන් මාර සැපක් දුන්නේ මට.. අරක්කු පවර් එකද දන්නේ නෑ මගේ හුත්ත අස්සටම දිව දදා මේ කොල්ලා මගේ හුත්තට සැප දුන්නා.. විනාඩි05 ක් විතර මෙහෙම කරද්දි මගේ පලවෙනි ජූස් ගොඩ මේ කොල්ලගේ මූණට විද්දා. කොල්ලා ඒ සේරම ලෙවකාලා ආයේ මගේ ඇග උඩට ඇවිත් තොලක් දැම්මා..

පස්සේ මම කොල්ලව ඇදේ දිගා කරවලා කොල්ලාගේ කලිසමේ බෙල්ට් එක පන්නලා කොල්ලගේ පොල්ල එලියට ගත්තා.. අම්මෝ එක අගල් 08 ක් විතර ලොකුයි.. මාර මහතයි. මගේ මිනිහගේ එක වගේ දෙකක් විතර ඇති.. මම ඊට පස්සේ කොල්ලගේ පොල්ල අතේ පාරක් ගහලා කටට දාගෙන උරන්න ගත්තා. කොල්ලා කියනවා කෙල බේරන්න එපා වැඩිය නාන්න බැරි නිසා.. මම ඉතින් වැඩිය කෙල බේරෙන්නේ නැති වෙන්න කොල්ලගේ පයියට විනාඩි 03 ක් විතර උරලා සැපක් දුන්නා.. පස්සේ කොල්ලා මාව ඩොගි විදිහට තියලා පස්සෙන් ඇවිත් මගේ හුත්තේ පයිය අතුල්ල අතුල්ල විනාඩියක් විතර හිටියා.. ඊට පස්සේ කොල්ලා කෙල ටිකක් අරන් මගේ හුත්තේ ගාලා හිමිට එයාගේ පයිය මගේ හුත්ත ඇතුලට ඔබන්න ගත්තා. කෙලයි සැපයි නිසා මගේ හුත්ත හොදටම ඈත් වෙලා තිබ්බේ.. කොල්ලගේ පයිය ටිකක් තදට එත් ඇතුලට බැහැගෙන ගියා.. කොල්ලා එක පාරට මගෙන් අහනවා මේකේ කඩන්න දෙයක් නෑ කඩලානේ තියෙන්නේ කියලා. මම හ්ම්ම් විතරයි කිව්වේ. කොල්ලා මගේ පුකට අතින් එකක් ගහලා එයාගේ තඩි පයිය මගේ හුත්ත පලාගෙන යන්න ශෝට් ටිකක් දිගෙන දීගෙන ගියා.

හිල්ටන් එකේ ස්ප්‍රීන් ඇදවල් වල හුකනකොට ආයේ කියන්න දෙයක් නෑ නේ. එකක් ගහනකොට දෙකක් වදිනවා.. මට අවුරුදු ගානකින් සැහෙන සැපක් මගේ හුත්තට වැදි වැදි තිබුණා.. විනාඩි 10 ක් ඇතුලත මගේ හුත්ත ජූස් 04 පාරක් යවලා තිබ්බේ.. පස්සේ කොල්ලා වේගෛන් හුකන ගමන් මට කියනවා මට යන්න එනවා මැණික කොහෙටද යවන්නේ කියලා.. මම එකපාරට කිව්වා ඇතුලෙනම් යවන්න එපා දෙයියා මගේ කටට දෙන්න මම උරන්නම් කියලා... කොල්ලා එක පාරට වේගෙන් හුකලා හුකලා පයිය එලියට අරන් මගේ කටට දුන්නා.. ඒ එක්කම කැරි ලෝඩ් එකක් මගේ කට  පුරවගෙන ගියේ පස් පාරක් විතර එයාගේ පයියෙන් විදපු කැරි වලින්.. මම ඒ කැරි සේරම බීලා එයාගේ පයිය කටින් සේරම සුද්ද කලා.. ඊට පස්සේ අපි දෙන්නා බාත්රෑම් එකට ගිහින් චූ කලා.. චූ කරලා හොදගෙන ඇවිත් ඇද ආයේ තිබ්බ විදිහට අස් කලා.. පස්සේ එයා මගේ ෆෝටෝ ගත්තා දෙන්නම එකට ඉදන්.. දෙන්නා නම්බර් දෙකත් අරගෙන ඉක්මනට පහලට ආවා මොකද මේ වෙද්දි පැය බාගයක් විතර ගිහින් තිබ්බ නිසා..

අපි දෙන්නා වෙනම ටේබල් දෙකට ඇවිත් ඉදගත්තා.. නංගි මගෙන් අහනවා කොහෙද ගියේ කියලා.මම කිව්වා ටොයිලට් එකට ගියා. මට ලුස් මෝෂන් වුනා කියලා.. පස්සේ කොෆි එකක් හදාගෙන බීලා ආවේ කියලා කිව්වා.. අර කොල්ලත් පස්සේ ටේබල් එකට ඇවිත් ඉදගෙන මට හිනා වෙවි හිටියා.. පස්සේ පස්සේ අපි දෙන්නා මීට් වෙවි සෙක්ස් කරන්න ගත්තා.. එයා අවුරුද්දකින් පස්සේ බැන්දා..ඒත් තවමත් මාත් එක්ක සෙක්ස් කරන්න එනවා මොකද එයාගේ වයිෆ් දෙන්නේ නැති සැප මගෙන් ලැබෙනවලු එයාට..

ඔන්න ඕක තමා මගේ කතාව.. මේ වගේ දෙවල් මම හිතන්නේ මට විතරක් නෙවේ වෙලා ඇත්තේ.. මේක තමා මගේ අසම්මත පලවෙනි සෙක්ස් අත්දැකීම..

0 Comments:

Post a Comment