Friday, July 31, 2020

Nimak Nathi Jeewithaya 06 l නිමක් නැති ජීවිතය - හයවෙනි කොටස

මම හිතනවා ඔයාලා මගේ කලින් කොටස් ටික කියවන්න ඇති කියලා.. කියව්වේ නැත්නම් මේ පහල ලින්ක් වලින් ගිහින් කලින් කතා ටික කියවන්න..

නිමක් නැති ජීවිතය - 01 https://sinhalastorysex.blogspot.com/2020/07/blog-post_19.html

නිමක් නැති ජීවිතය - 02 https://sinhalastorysex.blogspot.com/2020/07/blog-post_22.html

නිමක් නැති ජීවිතය - 03 https://sinhalastorysex.blogspot.com/2020/07/blog-post_23.html

නිමක් නැති ජීවිතය - 04 https://sinhalastorysex.blogspot.com/2020/07/blog-post_26.html

 නිමක් නැති ජීවිතය - 05 https://sinhalawelakathawal.blogspot.com/2020/07/blog-post.html


ඉතින් ඔයාලාට කලින් කතාවල මතක ඇතිනේ ශෙනාල් අයියත් එක්ක කාර් එකෙයි එයාලගේ ගෙදරයි අපි දෙන්නා ගත්ත ආතල් එක.. ඉතින් ඔය විදිහට අපි දෙන්නා කාලය ගෙවද්දි අපි දෙන්නම ක්ලබ් යන්න පුරුදු වුනා.. අපි දෙන්නගේ සම්බන්දේ ගැන අපි ගෙවල් වලට කිව්වා.. ඒක නිසා ගෙවල් වලින් අවුලකුත් උනේ නෑ. අපි දෙන්නා එලියට යන එකේ වාසිය ගත්තේ ඉතින් අපේ අම්මයි තාත්තයි අංකලුයි ඇන්ටියි තමා.. එයාලා එකෙන්ම කැමති වුනා මම එලියට යනවට..

ඉතින් මායි ශෙනාල් අයියයි දෙන්නම ක්ලබ් යන්නේ එයාගේ කාර් එකේ.. එයා මට හැමදාම කියනවා කොටට ඇදගෙන එන්න කියලා.. අපි දෙන්නට වයස අඩු වුනාට ක්ලබ් එක ශෙනාල් අයියා අදුරන යාලුවෙක්ගේ ඒක නිසා අවුලක් නෑ.. ඉතින් අපි මුලින්ම ක්ලබ් ගියපු දවසේ අපි දෙන්නා ටිකක් බිව්වා.. මමත් ගෙදර ඉද්දි වයින් බියර් බොන නිසා ඒක මට ඒ තරම් අවුලක් වුනේ නෑ.. ඉතින් අපි දෙන්නම ටිකක් හොදට බිව්වා.. බීලා දෙන්නා ගියා ඩාන්ස් කරන්න. අයියා මාව බදාගෙන තමා ඩාන්ස් කරේ.. ගොඩක් අය මැද්දේ ඩාන්ස් කරද්දි අයියා මගේ තොල් දෙක උරන්න ගත්තා එක පාරම.. වටේම ඉන්න කපල් ඉතින් සැහෙන්න වැඩ නටන ගමන්.. ඒ කිස් එකටයි වෙරි නිසයි මාව සැහෙන්න මෝල් වෙන්න ගත්තා.. එයා දැන් මාව කිස් කරන ගමන් මගේ තන් දෙකයි පුකයි හොදට මිරික මිරික තොල දානවා.. පැය කාලක් විතර ඔය විදිහට ඉද්දි එයා මාව අරගෙන ගියා ඉදගන්න තැනකට. ගිහින් ඒ විදිහට අපි දෙන්නා ටිකක් වෙලා ආයේ බිව්වා.. ඒ පාරනම් මට හොදටම වැඩියි.. අපි ආයේ ගියා ඩාන්ස් කරන්න.. ඒ පාර අපි දෙන්නව වට කරගෙන තව කපල් 03 ක් විතර හිටියා.. අයියා මාව ආයේ කිස් කර කර මගේ තන් දෙක සැහෙන්න මිරික මිරික මාව මෝල් කලා.. මෝල් කරලා එක පාරම මගේ සාය යටින් අත දාලා මගේ පැන්ටිය ටිකක් ඇත් කරලා මගේ හුත්ත අතගාන්න ගත්තා.. එයා එහෙම කරද්දි මට දැනුනා තව අතක් මගේ පුක අතගානවා වගේ.. මම ඒත් හැරිලාවත් බැලුවේ නෑ මම හිටපු මෝල් තත්වයත් එක්ක මම අයියට තුරුල් වෙලා ඒ සැප විදගත්තා හොදට.. ටිකක් වෙලා යද්දි ආයේ මට දැනෙනවා මගේ ඇගට කවුද හේත්තු වෙලා මගේ පුකට ජැක් එකක් ගහගෙන තව කෙනෙක් හොදට නටනවා..ඒ පාර මම බැලුවා කවුද කියලා.. අවුරුදු 35 ක විතර මනුස්සයෙක් තමා හිටියේ.. මම හිමිට අයියට කිව්වා කවුද මේ මට ජැක් ගහනවා කියලා.. එයා කිව්වා කමක් නෑ අද විතරනේ ඔන්න ඔහේ හිටියාවේ කියලා.මේ වෙද්දි අයියා මගේ ජංගිය පාත් කරලා ටිකක් හොදට මගේ මෑ ඇටේ අතගගා හිටියේ.. මාව හොදටම මෝල් වෙලා මේ වෙද්දි.. අර අංකල් ඒ පාර මගේ ජංගිය අස්සට අත දැම්මා.. අයියා අත ගත්තා එතකොට.. අයියා ඊට පස්සේ මාව දාලා ගියා යන්න අර අංකල් එක්ක.. ඒ අංකල් ගැන කියනවනම් ටිකක් බඩ තියෙන මනුස්සයෙක්.. වරදක් පෙන්නේ නෑ ඉතිං.. එයා මගේ හුත්තට අතින් මාර සැපක් දුන්නා.. ඇගිල්ල දාන්න යද්දි නම් මම එපා කියලා නතර කලා.. පස්සේ මගේ තන් දෙක එහෙම මිරික මිරික මට සැහෙන්න සැප දුන්නා එයා..

අයියා මේ සේරම බල බල ඩ්රින්ක් එකක් දාදා හිටියා.. අංකල් මගේ අත අරගෙන එයාගේ කලිසමේ ශිපර් එක ඇරලා ඇතුලට දාගත්තා.. මට දැන් අංකල්ගේ පොල්ල අහුවෙනවා හොදට.. එයා යටට ඇදලත් නෑ. ඒක තමා මගේ පුකට හොදට ජැක් එක වැදුනේ.. පස්සේ මගේ අත එහා මෙහා කරලා එයාගේ අතේ ගහන්න කිව්වා.මාත් ඉතින් හොදට අංකල්ගේ පොල්ල අතේ පාරක් ගගහා හිටියා නට නටම.. මේ වෙද්දි අංකල් මගේ මුළු ඇගම අතගාලා මිරිකලා ඉවරයි.. එයා මගේ මෑ ඇටේටම සැප දෙනවා මාර විදිහට.. මේ වෙද්දි මට 02 පාරක් ගිහින් තිබ්බේ.. විනාඩි 05ක් විතර යද්දි එක පාරම අංකල් මගේ මෑ ඇටේ වේගෙන් අතගාන්න ගත්තා. තත්පර 20 ක් වගේ යද්දි අංකල්ගේ පොල්ල ගැස්සි ගැස්සි කැරි ගියා කලිසමේම.. මම ඊට පස්සේ අත ඇතුලෙන් අරගත්තා.. අංකල් මට තොලක් දාලා ගියා යනවා බබා තෑන්ක්ස් කියලා.. මමත් ගියා ශෙනාල් අයියා ලගට ඊට පස්සේ.. මේ වෙද්දි මාව හොදට මෝල් වෙලා නිසා මට හොදට සෙක්ස් ඕන වෙලයි තිබුණේ.. පස්සේ අපි දෙන්නා ගියා ක්ල්බ් එකේ පාර්ක් එකට. ගිහින් වාහනයට නැග්ගෙම තොලක් දාගෙන.. මම වෙරි මතින් හිටපු නිසා එයාට ගානකුත් නෑ මම කෙලින්ම මගේ ජංගිය ගලවලා එයාගේ ඔලුව මගේ හුත්ත අස්සේ දාගෙත්තා එයාට ලෙවකන්න කියලා..එයාත් මගේ හුත්ත ලෙවකාලා මට ආයේ පාරක් ජූස් යැව්වා.. ඒ පාර මම කිව්වා අයියේ මට අදනම් ඉන්න බෑ මට ඔයාගේ පොල්ල මගේ එකට බස්ස ගන්න ඕන මගේ වර්ජින් එක නැති කරන්න කියලා කිව්වා.. ඒ පාර එයා කලිසම ගලවලා එයාගේ නැගලා තිබ්බ පොල්ල මට කටට දුන්නා.. මමත් කෙල වැක්කෙරෙන්න එයාගේ පොල්ල උරන්න ගත්තා විනාඩි 05ක් විතර.. එයා ඒ පාර කටින් ඒක අරගෙන මගේ හුත්තට ආයේ කෙල ටිකක් දාලා කාර් එකේ සීට් එකේ මාව දිගා කරවලා එයා මගේ හුත්තට එයාගේ පොල්ල තියලා ටික ටික තද කරන්න ගත්තා.. වෙරි නිසා රිදුනත් ඒක මාර සැපයි.. ටික ටික එයා මගේ හුත්ත ඇතුලට එයාගේ පොල්ල බස්සන්න ගත්තා.. මට දැනුනා මගේ හුත්ත ඈත් කරගෙන එයාගේ මස් පොල්ල බහිනවා මගේ පෙට්ටිය කඩාගෙනම.. එයා මගේ හුත්ත ඇතුලටම පොල්ල ඔබලා එක පාරම ආයේ දෙපාරක් විතර මගේ හුත්ත අස්සට පයිය එබුවා තදට.. පස්සේ පොල්ල අරගෙන මගේ පැත්තට කරලා පෙන්නුවා . එයාගේ පොල්ලේ මගේ පෙට්ටය කැඩුන ලේ.. පස්සේ මගේ ජංගියෙන් ඒයාගේ පොල්ලයි මගේ හුත්තයි එයා පිහදාලා ආයේ පාරක් මගේ හිලට දැම්මා.. දාලා එයා මට හිමිට හිමිට හුකන්න ගත්තා.. කාර් එකේ වැඩිය ඉඩත් නෑනේ ඒත් අයියා කොහොම හරි මට දැනෙන්න ශෝට් දෙක තුනක්ම දුන්නා.. එයා ඒ විදිහට විනාඩි 05 ක් විතර කලාට පස්සේ මාව එයාගේ ඇග උඩට අරන් පොල්ලෙලි ගහගහන්න කිව්වා..මමත් ඉතින් පොෂිෂන් ඔක්කොම දන්නවනේ.. මම හොදට වැඩ දදා එයාගේ ඇග උඩට වෙලා කරගත්තා.. පස්සේ අයියා මාව කාර් එකෙන් එලියට එන්න කියලා කාර් එක ඇතුල් පැත්ත මට බලාගෙන ඉන්න කියලා මට හොද ඩොගි පාරක් දැම්මා.. දැන් නිකන් අපි දෙන්නගේ පබ්ලික් සෙක්ස් එකක් වගේ යන්නේ මේක.. ඩෝගි පාර දාද්දි මගේ හුත්ත පතුලෙම වදින්න අයියා මට හිකුවා.. පැය බාගයක් විතර අපි මේ විදිහට කලා.. මේ වෙද්දි මට  ජූස් දෙපාරක් ගිහින් තිබ්බේ.. ඒ එක්කම අයියා මට යන්න එනවා කියාගෙනම කැරි ලෝඩ් එකක් මගේ හුත්ත ඇතුලට විද්දා..  රස්නෙට මගේ හුත්ත ඇතුලට කැරි ටික ගියා එයාගේ.. පස්සේ ලෙන්සුවකින් සේරම පිහදගෙන යටට අදින්නෙත් නැතුව අපි දෙන්නම කාර් එකෙන් ගියා කෑම වාහන වලට දෙන තැනකට.. ගිහින් කෑම දෙක්ක අරන් කාලා අපි ගෙදර ආවා රෑ 10 ට විතර.. ඇවිත් මම එහෙන්මම ඇදට වැටිලා නිදාගත්තා වෙරි පිටින්.. පහුවදා තමා අමාරුව තිබ්බේ මට.. බීපු අමාරුවයි කඩපු අමාරුවයි..

ඔය විදිහට තමා මගේ පෙට්ටිය කඩපු දවසේ සිදුවීම වුනේ.. ඊලග කතාවෙන් මම මේ කතාව ඉවර කරන්න හදන්නේ ඒ මගේ ජීවිතය වෙනස් වුන විදිහ ගැන.


0 Comments:

Post a Comment