Sunday, August 2, 2020

Asamanya Linguwa 03 l අසාමාන්‍ය ලිගුව තුන්වෙනි කොටස

ඉතින් ඔන්න එහෙනම් මේ කතාවේ තුන්වෙනි කොටස අද කියන්න යන්නේ.. ඔයාලට මතක ඇතිනේ දෙවනි එකේ කැම්පස් එකේ කෑලි දෙකකට කලන්තේ දාන්න හුකපු විදිහ.. කලින් කතා දෙක කියවපු නැත්නම් මේ පහල ලින්ක් එකෙන් ගිහින් කියවන්න..

පලවෙනි කොටස -  https://sinhalawelakathawal.blogspot.com/2020/07/blog-post_27.html


ඉතින් එදා කැම්පස් එකේ කරාට පස්සේ අර කොල්ලා උන්ගේ යාලුවන්ට කියලා මගේ පයියේ සයිස් එක ගැනයි චේතනාට කලන්තේ දාන්න හුකපු සීන් එකයි මුළු කැම්පස් එකේම එවුන් දැනගන්න වැඩි දවසක් ගියේ නෑ.. චේතනා ඊට පස්සේ මාත් එක්ක සෙට් වෙන්න ආවේම නෑ.. ඒත් මාත් එක්ක කතා කර කර එහෙම ඉන්නවා.. ඉතින් ඔය අතරේ ඒකි දවසක් මට කිව්වා අපි මගේ යාලුවෙක්ගේ ක්ලබ් එකක් තියෙනවා ඒකට අද යමු කියලා. ඒකිගේ ගානේ.. මටත් ඉතින් මොකද මම හා කිව්වා.. මොකද මම ක්ලබ් ගිහින්ම නෑ.. සල්ලි තියෙන්න එපැයි ක්ලබ් යන්න‍..

ඉතින් මායි කෙල්ලයි හවස ගියා ක්ලබ් එකට.. ඒකිගේ කාර් එකේ තමා ගියේ.. ගිහින් ඇතුලු වෙන්න තැනට ගියාට පස්සේ එතන හිටපු කොල්ලෝ දෙන්නා ආහ් චේතනා අද අලුත් කෙනෙක් නේද කියලා කිව්වා.. ඒ කියන්නේ මේකි එක එක දවසට එක එක එවුන් එක්ක ඇවිත් තියෙනවා.. මාත් ඉතින් උන්ට හිනාවක් දාලා ඇතුලට ගියා.. මම ලව් කරන එකක් නෙවේනේ ඉතින් ඒකි.. ගියාට පස්සේ ඇතුලේ හිටියා මේකිගේ යාලුවෝ හතර දෙනෙක්.. පට්ට කෑලි හතරක් හිටියේ.. ඇගවල් ගැන කියනවනම් සුදුම සුදුයි. කොන්ඩේ එහෙම ඩයි කරලා ඇගවල් ගානට තියාගෙන ඉන්න කෙල්ලෝ ටිකක්.. සල්ලිකාර වේසියෝ ඉතින්... ඇගෙන් කාලක්වත් වැහෙන් නැති වෙන ඇදුම් තමා මුන් ඇදගෙන හිටියේ.. චේතනා යාලුවෝ ගාවට ගිහින් මාව පෙන්නලා කිව්වා මෙයා ගැන තමා මම ඔයාලට කිව්වේ කියලා.. මට ඉතින් හිතුනා මගේ හිකිල්ල ගැන වෙන්න ඇති මේකි කියන්න ඇත්තේ කියලා..

ඉතින් මම එයාලා ලගට ගියාම එයාලා දෙනාම මාව හග් කලා.. මටත් ඉතින් අවුලක් නෑ නේ.. පස්සේ අපි පස් දෙනා ඩ්රින්ක්ස් ගත්තා.. එයාලා ඉතින් මගේ විස්තර සේරම අහගත්තා.. මමත් උන්ගේ දේවල් ඇහුවා.. කෙල්ලෝ දෙනාම අවුරුදු 22 යි වයස. එයාලගේ නම් ටානියා, කේෂානි, ශේනාලි, ඉෂිනි.. මුන් හතර දෙනාගෙම තාත්තලා ලොකු ලොකු බිස්නස් කාරයෝ.. සල්ලි වතුර වගේ තමා මුන්ට.. 

ඉතින් අපි ඩ්රික්ස් ගද්දි කේෂානිට ඉක්මනට වැදෙන බව මට පෙනුනා.. මේකි එක පාරම අපි දැන් ඩාන්ස් කරමු කියලා බොන තැනම ඩාන්ස් කර කර හිටියා.. පස්සේ මගේ අතින් අල්ලගෙන  මේකි ගියා ඩාන්ස් ෆ්ලෝර් එකට.. ගිහින් මගේ කරෙන් අත් දෙක දාගෙන මගේ ඇගේ පැටලි පැටලි ඩාන්ස් කරනවා මේකි.. අර 04 දෙනාත් ආවා ඩාන්ස් කරන්න.. උන් 04 දෙනත් එතන ඉන්න කොල්ලෝ 04 දෙනෙක් එක්ක ඩාන්ස් කරන්න ගත්තා.. කේෂානි ඇදගෙන හිටියේ ගෝල්ඩ් පාට කොට ගවුමක්.. මේකි නැමෙන කොට ජංගිය පේනවා.. ඒ තරම් කොටයි.. මේකිට දැන් හොදටම වැඩියි.. මට දැන් මේකි එක්ක ඉද්දි හොදටම නැගලා තිබ්බේ.. මේකි ඩාන්ස් කරන ගමන් මගේ පොල්ල අත වද්ද වද්ද හිටියා මට නොදැනේන්න.. මම ඉතින් වැඩිය බීපු නැති නිසා වෙන දේවල් හොදට තේරෙනවා.. මේකි ඔහොම වද්ද වද්ද ඉදලා මගේ පොල්ල එක පාරට අතින් ඇල්ලුවා කලිසම උඩින් මේකිගේ එක අතටවත් අල්ලගන්න බෑ මගේ පොල්ල.. මේකි අතින් මගේ සයිස් එක බලලා නටන එක නවත්තලා මගේ මුණ දිහා බලාගෙන හිටියා.. මම ඇහුවා ඇයි කියලා.. අම්මෝ මේකේ ලොකු කියලා තව අතගගා හිටියා මේකි.. පස්සේ අනිත් හතර දෙනත් ඇවිත් මාව වටකරගෙන ඩාන්ස් කරන්න ගත්තා. මුන් සේරම මගේ පයියේ මුන්ගේ පුක අතුල්ල අතුල්ල ඩාන්ස් කරනවා.. අනිත් හතර දෙනා ඩාන්ස් කරපු කොල්ලන්ට ඉතින් මල මේකට.. පැයක් විතර මෙහෙම ඩාන්ස් කර කර ඉදලා කෙල්ලෝ පස් දෙනා මාව ක්ලබ් එකේ රෑම් එකකට එක්කගෙන ගියා..

මුන්ට ඒකේ ඇතුල නිකන් ගෙදර වගේ.. මුන් ඇතුලට ගියපු ගමන් මාව ඇදට තල්ලු කරලා මගේ කලිසම ගලවලා දාලා මගේ ජොකා පිටින් තියෙව්වා.. තියලා මුන් සෙරම මගේ පයිය දිහා බලාගෙන හිටියා ජොකා ඉරාගෙන එන්න වගේ නිසා.. පස්සේ කේෂානි එක පාරම ඇවිත් මගේ ජොකා ගැලෙව්වේ මට මේක දකින කල් ඉන්න බෑ කියාගෙන.. ජොකා ගලවද්දිම මගේ පයිය රබර් දුන්න වගේ එලියට පැන්නා.. කෙල්ලෝ හතර දෙනාට මගේ පයිය දැක්කාම මැජික් වගේ.. චේතනානම් දැකලා තියෙනවනේ..

ටානියා කියනවා කට්ටියට අම්මෝ බං මගේ ඩිල්ඩෝ එකවත් මේ තරම් නෑ බං.. උබ කිව්වට මම නම් හිතුවේ නෑ මේ තරම් ලොකු පයියක් වෙන්න ඇති කියලා චේතනාට කිව්වා.. අනිත් එවුන් සේරමත් ඒකම කිව්වා.. සමේ කියද්දි කේෂානි මගේ පයිය අත ගගා හොදට ඒක බල බල හිටියේ.. පස්සේ අනිත් කෙල්ලෝ තුන් දෙනත් ඇවිත් මගේ පයිය මාරුවෙන් මාරුවට ලෙවකන්නයි උරන්නයි ගත්තා.. සේරම මගේ පයියේ ෆෝටෝ ගහගන්නත් අමතක කලේ නෑ.. ඊට පස්සේ උන් මගෙන් ඇහුවා ටැබ්ලට් එකක් බොනවද කියලා.. මම කිව්වා ටැබ්ලට් ඕන වෙන් නැති වෙයි. එහෙම බිව්වොත් ඔය 05 දෙනා මැරෙයි කියලා.. චේතනා කියනවා අම්මෝ මමනම් ආයේ මේ පයියෙන් හුකවගන්නේ නෑ. උබලා හතර දෙනා ඕන තරමක් කරගනින් කවුරු හරි කමක් නෑ මාත් එක්ක ආප්පයක් ගහන්න වරෙන් කියලා.. අනිත් හතර දෙනා හිනාවෙලා කියනවා හරි හරි බලමුකෝ පොල්ල ලොකුවුනාට වැඩ කොහොමද කියලා මුන් හතර දෙනා මගේ පොල්ලයි ඇට දෙකයි සේරම ලෙව කකා හිටියා.. මේ කෙල්ලෝ හතර දෙනා අතරින් ශේනාලි මාර ලස්සනයි.. ඒකිගේ මුණේ වල් ගතියක් පේන්න නෑ කොච්චර වල් උනත්.. මට ඒකි ගැන පට්ට ආදරයක් හිතුනා..

ඉතින් මුන් හතර දෙනා මගේ පොල්ල ලෙවකාලා එක එක්කෙනා උන්ගේ ඇදුම් ගලවලා මාව තියාගෙන ඩාන්ස් කරන්න ගත්තා.. ඩාන්ස් කරන ගමන් මම එක එක කෙල්ලව අල්ලගෙන තොල දාන්න ගත්තා මාරුවෙන් මාරුවට..මාර සැප මේ සීන් එකත්. කෙලින්ම ග්රූප් සෙක්ස් එකක්ම තමා.. මුන් හතර දෙනා මාව ඉස්සහින් තියලා එක එක්කෙනා මට පේන්න ඇදුම් සේරම ගැලව්වා.. දැන් හතර දෙනාම හෙලුවෙන් නූල් පොටක් නෑ ඇගේ.. හුත්තවල් වල නම් මයිල් ගහක් නෑ. සේරම ශේව් කරලා.. පස්සේ මෙයාලයි චේතනයි මට පේන්න ආප්පයක් ගැහුවා හතර දෙනාම.. මම ඉතින් මගේ පයිය අත ගගා හිටියා පුටුවකට වෙලා.. ආප්ප ගහන අතරෙත් කේෂානි නම් ඇවිත මගේ පයිය ටිකක් උරලා යන්න අමතක කලේ නෑ.. ලයිව් ආප්පයක් බල බල අතේ ගහනවා කියන්නෙත් මාරම ආතල් එකක් ඉතින්.. උන්ගේ වැඩේ පැය බාගයක් විතර කරලා ඉවර කරා.. චේතනාගේ හුත්තට තමා හැබැයි ගොඩක් අය සැප දුන්නේ.. මොකද ඒකි අද මට කියලා හුකවගන්නේ නැති නිසා..

ඊට පස්සේ මේ හතර දෙනා මාව ඇදේ දිගා කරවලා මාරුවෙන් මාරුවට පොල්ලෙලි ගහන්න ගත්තා.. හැම කෙල්ලගේම හුත්ත ඇතුලට උන් වැඩ්ඩෝ වගේ දාගත්තට හුත්ත ඉරාගෙන යන අමාරුවට කදුලු පැනලා හිටියේ.. මොන ඩිල්ඩෝ එකෙන් කරත් මුන්ගේ හිල මගේ පයියේ ගානට තිබ්බේ නෑ.. මුලින්ම මගේ පොල්ල දාගත්තේ කේෂානි.. ඒකිට මාර අමාරුවක් තිබ්බේ.. ඒකි මගේ පොල්ලේ කෙල රිත්තක් ගාලා හිමිට හිමිට දාගත්තා ඇතුලට.. ඒත් මේකි රිදෙන නිසා අනිත් එවුන්ට කිව්වා මේකේ කෙල ගාපිය නැත්නම් මගේ හුත්ත ඉරිලා ලේ එයි කියලා.. අනිත් එවුන් ඉතින් මගේ පොල්ල උරන්නයි මගේ තොල් උරන එක තමා කලේ කේෂානි පොල්ල බස්ස ගද්දි.. කේෂානිගේ හුත්ත ඇතුලට මගේ පයියෙන් බාගයක් යද්දි ආයේ දාන්න බැරි තත්වෙට ආවා.. පස්සේ මේකි මගේ ඇග උඩ විනාඩි 05 ක් විතර හොදට පොල්ලෙලි පාරක් ගහගත්තා.. මේකිට විනාඩි 05න් ජූස් ගිහින් එහෙමම ඇදට වැටිලා හිටියා.. පස්සේ ආවේ ටානියා.ඒකිත් අමාරුවෙන් මගේ පොල්ල දාගෙන කරගන්න ගත්තා.. ඒකිටත් විනාඩි 05ක් වත් යන්න වුනේ නෑ ජූස් ගියා..ඉෂිනිත් ඒ වගේ තමා.. ඊලගට තමා මගේ ලව් එක ආවේ.. ඒකි එනකල් මම අනිත් අයට වඩා ආසාවෙන් හිටියේ.. මේකි මගේ පොල්ල තනියම ලෙවකන්න ගත්තා.. කිසිම හදිස්සියක් තිබුනේ නෑ. මාර ලස්සනට කටට අරන් මාර සැපක් මට දුන්නා මේකි කටින්.. ඊට පස්සේ ඇවිත් හිලට දාගත්තා.. ඒ වෙද්දි මගේ පයිය නගින්න පුලුවන් උපරිම නැගලා තිබ්බේ.. පස්සේ මේකි ටිකක් වෙලා කරද්දි මම කිව්වා ඉන්න මම ඔයාගේ ඇග උඩට ඇවිත් කරන්නම් කියලා.. මේකිත් හා කිව්වා.. පස්සේ මම මේකිගේ ඇග උඩට ඇවිත් ආයේ හිලට ඔබලා හිමිට හිමිට මේකිගේ ඇග උඩ ඉදන් හුකන්න ගත්තා.. මම එක කෙල්ලෙක්ගේවත් තන් දෙක ඉරුවේ නැති වුනාට ශෙනාලිගේ ලස්සනම ලස්සන තන් දෙක මම ආදරෙන් උරන්න ගත්තා. මේකිට ඉන්න බෑ මම හුකන ගමන් තන් දෙක උරද්දි.. පස්සේ මම මේකිගේ තොල් දෙක ලෙවකන්න ගත්තා ලව් කරන කෑල්ලගේ උරනවා වගේ.. මේකිත් මම හිතන විදිහටම හිතනවද දන් නෑ මම කරන ඒවාට මාර ආදරේ හිතෙන විදිහට මගේ දිහා බලනවා..  අනිත් එවුන් මේකට ඊරිසියාවේ කියනවා අපිට තමා ඔහොම නැත්තේ කියලා.. උන්ට ටිකක් පණ ඇවිත් තිබුණේ ඒ වෙද්දි.. ඉතින් මම මේකිගේ කන් දෙක ලෙව කන ගමන් ඕන දෙයක් වෙන්න කියලා අයිලව්යූ කිව්වා.. කියලා ටිකක් වේගෙන් මේකිගේ හුකන්න ගත්තා.. මේකි මාව බදාගෙන කෙදිරි ගානවා.. විනාඩි 03ක් විතර කරද්දි මේකි කෑ ගහගෙනම ජූස් ටික ඇරගත්තා.. මේකිටත් අර  වගේම අමාරු වුනා ටිකක්..මට දුකත් හිතුනා ඒකි ගැන නම්.. ඊට පස්සේ අනිත් කෙල්ලෝ තුන්දෙනා පොලීමට තියලා මම ඩොගි පාරක් දැම්මා.. එක කෙල්ලෙක්ට විනාඩි 03ක් වගේ හුකද්දි කඩාගෙන වැටෙනවා ජූස් විදගෙනම.. මේ සේරම වෙද්දි චේතනා ඇදට වෙලා ඩ්රින්ක්ස් ගන්න ගමන් මේ වෙන සීන් බල බල මෑ ඇටේ අතුල්ල අතුල්ල ඉන්නවා.. කෙල්ලෝ තුන් දෙනාටම ඩොගි දාලා ඉවර වෙද්දි උන්ගේ හුත්තවල් සේරම ඉරිලා ලේ ටිකක් ඇවිත් තිබ්බා.. කේෂානිගේ එහෙම වෙරි හිදිලා තිබ්බේ ඒ වෙනකොට.. පස්සේ මම මගේ කෑල්ල ශෙනාලි ලගට ගියා.. ඒකිගේ හුත්ත මම ලෙවකන්න ගත්තා ඊට පස්සේ.. ලෙව කාලා ලෙව කාලා මේකිගේ හිල අස්සට මම දිව දාලා සැහෙන සැපක් මේකිට දුන්නා... මෙහෙම කරලා මම ආයේ මේකිවත් ඩොගි තියලා මේකිට රිදෙන් නැති වෙන්න පැය කාලක් විතර හිකුවා.. මේකිටත් අර වගේම ජූස් ගොඩක් ගිහින් ඇදේ කඩාගෙන වැටුනා.. මේ වෙද්දි මේ හතර දෙනාටම ඇති වෙන්න හුත්තට වැදිලා තිබ්බේ.. ආයේ එක්කෙනෙක්වත් හුකවගන්න කැමති වුනේ නෑ.. මේ වෙද්දි පැයක් විතර අපි කාමරයට ඇවිත් වෙලා ගිහින් තිබ්බේ..

ඊට පස්සේ චේතනා ඇවිත් මගේ පයිය උරන්න ගත්තා.. මේකි කියනවා මම කියපු එක මුන් විශ්වාස කලේ නෑ.. ඒකයි මම සෙට් වෙන්න ආවේ නැත්තේ කියලා.. මේකි පැය කාලක් විතර එක දිගට මගේ පයිය ඉරුවා.. අන්තිම වෙලාව වෙද්දි මගේ කැරි යන්න ලන් වෙන්න ගත්තා. මොකද අතේ ගගහා උරද්දි මාර සැපයි.. ඒත් එක්කම මම කිව්වා මට යන්න එනවා කියලා.. මේකි ඒත් මගේ පයිය උරන එක නවත්තන්නේ නැතුව එක දිගට උරලා කැරි සේරම කටට ගත්තා.. අරන් අර 04 දෙනාගෙම කටට ටික ටික කැරි දැම්මා.. පස්සේ අපි සේරම ඇදට වෙලා පැය දෙකක් විතර නින්දක් දැම්මා.. නැගිටලා බලද්දි කෙල්ලෝ පස් දෙනාම මගේ ඇග වටේ දැවටිලා හෙලුවෙන්ම නිදි.. මේ වෙද්දි රෑ 12 ට විතර ඇති.. පස්සේ අපි නැගිටලා ගිහින් ඇග හොදගෙන කෑම ගෙනත් කෑවා.. ශෙනාලි මම දිහා අමුතු විදිහට බල බල හිටියා ඉතින් ඒත්..

පස්සේ අපි යන්න ලෑස්ති වෙද්දි සේරම ඇවිත් මාව බදාගෙන තෑන්ක්ස් කොල්ලෝ ඔයානම් නියමයි.. ඒත් මේකෙන් කරද්දි අපිට අමාරුයි කියලා මගේ මල්ලියට උම්මා දීලා යන්න හැදුවා.. ශෙනාලි ආවේ අන්තිමට ඇවිත් මාව බදාගෙන මගේ ලිප්ස් දෙක කිස් කලා.. කිස් කරලා මගේ මුණට ආදරෙන් උම්මා එකක් දීලා කනට ලං කරලා කිව්වා අයි ලව් යු ටු කියලා..

ඒ සේරම මගේ නම්බර් එක ඉල්ලගත්තා.. අපි පස්දෙනා ෆොටොත් අරගෙන යන්න පිටත් වුනා.. චේතනා මාව එක්ක ආවට එයාට මාව දාන්න යන්න විදිහක් නෑ කිව්වා මොකද එයා යන පාර වෙන පැත්තක තිබ්බේ. ඉතින් ඒකි අනිත් අයට කිව්වා ඔන්න මම ඒකකගෙන ආවනේ කවුරු හරින් මෙයා ඉන්න තැනින් දාන්න කියලා.. කට්ටිය සේරම එක පාරම කිව්වා ශෙනාලි උබ තමා මෙයා දාන්න ඕන මොකද අපිට වඩා මෙයා කැමති උබටනේ කියලා.. මේකිත් ඉතින් අනන් මනන් කියලා හරි හරි මම දාන්නම් කිව්වා.. දෙන්නටම ඉතින් හරි සතුටුයි..

පස්සේ අපි දෙන්නා කාර් එකේ යන්න ආවා.. යන ගමන් එයායි මායි ගොඩක් දේවල් කතා කලා.. ටිකක් දුර යද්දි මේකි මම ඉන්න පැත්තට නැතුව වෙන පැත්තකට යන්න ගත්තා.. මම ඇහුවා කොහෙද මේ යන්නේ කියලා.. මේකි කියනවා අපේ ගෙදර යන්නේ මේ දවස් වල ගෙදර කවුරුත් නෑ.. වැඩට ඉන්න ඇන්ටියි අංකලුයි විතරයි ඉන්නේ ඔයා මාත් ඒක්ක මේ දවස් ටිකේ එහෙ ඉන්න කියලා.. මාත් ඉතින් හා කිව්වා... මම ඒ ගෙදර ගිහින් දවස් 05 ක් එක දිගට හිටියා.. මේකි මට සැහෙන්න විදයම් කලා.. මාර ආදරෙන් හිටියේ.. ඒ දවස් වල අපි දෙන්නා ගොඩක් සැරයක් සෙක්ස් කලා.. ඒත් මම මේකිට රිදෙන්න කලේ නෑ කවදාවත්.. මොකද ඒ තරම් මටත් මේකි ගැන ආදරේ හිතිලා තිබ්බේ.. අපි ඒ දවස් ටිකේ ඇවිදපු නැති තැනක් නෑ. තව මාර විදිහට ශොපින් කලේ..

පස්සේ එයාලගේ ගෙදර අය ආවා.. ඒ හතරවෙනි දවසේ.. ආවට පස්සේ ශෙනාලි මාව එයාලට අදුන්වලා දුන්නා.. එයා කිව්වා මම මෙයාට ආදරෙයි මම මෙයාව මැරි කරනවා කියලා.. අපි දෙන්නම ඒකට කැමති වෙලා හිටියේ.. එයා මට වෙන අය එක්ක කලත් කමක් නෑ කිව්වා.. මොකද මට ඔයාගේ එකෙන් කරගන්න නෙවේ ඕන මට ඔයාත් එක්ක ජිවත් වෙන්න ඕන කියලා තමා එයා කිව්වේ.. එයාලගේ ගෙදර අය මම ගැන ඇහුවට පස්සේ මම දුප්පත් පවුලක කෙනෙක් නිසා එයාලගේ ලොකුකම මට කියන්න ගත්තා.. එයාලා කැමති වුනේ නෑ අපි දෙන්නට.. ඉතින් මම ශෙනාලිට තේරුම් කරලා දීලා අමාරුවෙන් එයාගෙන් ඈත් වුනා.. ඒත් හැමදාම ශෙනාලි මාව බලන්න එන්න ගත්තා. පස්සේ එයාලගේ ගෙදරින් ඇමරිකා වල ඉන්න කොල්ලෙක්ට මෙයාව සෙට් කලා.. එදානම් එයා මගේ ලග ඇවිත් පැය ගානක් ඇඩුවා.. එයා කිව්වා මාව කොහේ හරි එක්ක යන්න මට ඔයාව ඕන කියලා.. ඒ දවස් වල මට වත්කමක් තිබ්බ නැති නිසා මම ඒ දෙවල් එයාට තේරුම් කරලා දීලා මම ඒ සම්බන්දේ නැවැත්තුවා.. (වැඩිපුර මේ දෙවල් කියන්නේ නැතුව ඉන්නම් නැත්නම් ආදර කතාවක් වෙනවා මේක)

ඉතින් ඊට පස්සේ මම කැම්පස් එකේ හිටිය තව කෙල්ලෝ 10කට වැඩිය හුකන්න ඇති.. ඒත් ඒ හැම කෙල්ලම එක පාරකින් පස්සේ ආයේ මට සෙට් වෙන්න  කැමති වුනේ නෑ.. අඩුම ගානේ මම බඩුවක් ගහන්න ගියත් ඒ බඩුව මට සල්ලි දෙන තත්වෙට පත්වෙලා තිබ්බේ.. කැම්පස් අවුරුදු 04 ඉවර වෙලා මම එලියට ආවා..

ඊට පස්සේ වුන දේවල් ඊලග කතාවෙන් කියන්නම්..


1 comment:

  1. аапролджжжзххппролдждзхпп1118800олжджжжмиолзххпрлзхрохпрджжмиищхзз9797989898ккерщзххапролджж200220200000000000000000000000000000000000000000797998956565655555555555555555555555555555555555555555прозхппроджхоолдджрползхпролддххрршзролджпрлджпполдапнолзхрззхроджлджххоролджжжххрлдсолджолхххххх

    ReplyDelete