Friday, September 4, 2020

Asamanya Sex Jeewithaya 01 l අසාමාන්‍ය සෙක්ස් ජීවිතය පලවෙනි කොටස

මේ කතාව මට වුන ඇත්ත සිදුවීමක්.. මේක පටන් ගන්නේ මම මේ පේජ් එක හැදුවට පස්සේ.. පේජ් තුනක් හැදුවා මම මොකද පේජ් දෙකක්ම බ්ලොක් වුනා ෆෝටෝ වගයක් දාන්න ගිහින්.. ඊට පස්සේ හදපු පේජ් එකට දවසක් කොල්ලෙක්ගේ නමින් මැසේජ් එකක් ආවා හායි කියලා.. මම කොල්ලෙක්නේ කියලා රිප්ලයි දාන්න ගියේ නෑ.. ඒත් ආපහු එකෙන්ම මැසෙජ් එකක් ආවා හායි කොහොමද කියලා..මම හිතුවා පොන්ටියෙක් කියලා.. නිකන් ඉතින් මාත් දැම්මා ඔව් හොදින් ඔයා කොල්ලෙක්ද කෙල්ලෙක්ද කියලා.. මෙයා රිප්ලයි කලා කෙල්ලෙක් කියලා.. අම්මට සිරි මම ඇහුවා ඇයි මේ කොල්ලෙක්ගේ නමින් කියලා.. ඊට පස්සේ තමා මෙයා මෙයාගේ කතාව කියන්න ගත්තේ..




මෙයාගේ නම රුවනි අවුරුදු 26යි.. ගෙවල් රත්නපුර පැත්තේ.. බැදලා මිනිහා රට ඉන්නේ.. ලමයි නම් නෑ.. මේකිගේ මිනිහා රට ගිහින් අවුරුදු 02 ක් වෙනවලු.. ඇග ගැන කියනවනම් අඩි 05 ක් විතර උස සුදු ටිකක් මහත සුරිපි කෑල්ලක්. තව  මිනිහා කැමති නෑ මේකි ෆේස් බුක් ඉන්නවට. ඒක නිසා මේකි කොල්ලෙක්වගේ එකවුන්ට් එකක් හදාගෙන ඉන්නවා.. මිනිහා රට ගියාට පස්සේ කාත් එක්කවත් සෙට් වෙලා නෑ මෙයා. ඊට වඩා මෙයා ආස බිඩිඑස්එම් වලට. මිනිහා ඉන්නකල් මේකිට වද දිදි හුකලා.. සමහර දවසට හෙලුවෙන් පුටුවේ බැදලා දවසම තියනවලු.. ඒත් මිනිහට ගියාට පස්සේ ඌ නිදාගන්නවලු..  

 මම මේකිත් එක්ක දවස් 03 ක් විතර හොදට සෙක්ස් චැට් පාරක් දැම්මා.. ඒ දවස් ටිකේම නිදාගන්නකොට පාන්දර එකට විතර ඇති. සෙක්ස් චැට් කරෙත් මෙයාට හොදට වද දෙන විදිහේ බිඩිඑස්එම් සෙක්ස් චැට් තමා.. සුපිරි සැපක් ගත්තා ඒකි එක්ක ඒ දවස් ටිකේ චැට් කරලා.. මේකි ආස මුළු ඇගම රිදෙන්න මැරෙනකල් වද දෙනවට.. මමත් ඉතින් පුලුවන් හැම ආතල් එකක්ම මැසේජ් වලින් දුන්නා.. මේකි මට ෆෝටෝ විඩියෝ එහෙම එවනවා ඇගිලි ගගහා එහෙම. මාත් අතේ ගහන ඒවයි කැරි යන ඒවා එහෙම මෙකිට විඩියෝ කර කර යැවුවා.. ඒත් මෙයාට උවමනාව තිබ්බා ඇත්තටම මීට් වෙලා සැපක් ගන්න.. ඒකට අපි දෙන්නා සතියක් විතර ප්ලෑන් එකක් ගහලා දවසක් දාගත්තා සෙට් වෙන්න... මෙයා මට කියනවා දැන් ඔයා ඇත්තට ඇවිත් මට මොනවද කරන්නේ මොනවද ගේන්නේ මට වද දෙන්න කියලා.. මම කිව්වා ඔයා එදාට බලාගෙන ඉන්න මම දෙන සැප කියලා.. මේකිත් හා කියලා හුරතල් වෙවි හිටියා..

අපි වැඩේට සෙට් කරගත්තේ මෙයාගේ යාලුවෙක්ගේ ගෙදරක්.. එයාලා ගෙදර නැති දවසක්  බලලා අපි ගෙදර යතුර ඉල්ලගත්තා.. ඒ ගෙදර ගෑනු කෙනා අවුලක් නෑ.. මෙයා හැමදේම කියලා.. මහත්තයා රට නිසා ගෑනිත් කැමති වෙලා හැබැයි කරන දෙයක් පරිස්සමින් කියලා.

ඊට පස්සේ අපි දාගත්ත දිනේ ආවා.. මෙයා මට සල්ලි එවලා තිබ්බේ ඕන දෙවල් ගන්නයි මට එන්නයි.. මම රෙන්ට් එකට කාර් එකක් අරගෙන ගියා රත්නපුරට. ගිහින් මෙයාව ටවුන් එකෙන් අරගෙන ගියා අපි ඒ යාලුවගේ ගෙදරට.. ගෙවල් ටිකක් ඈතින් ඈතින් තියෙන පැත්තක ගෙදරක් ඒක.. අපි ගිහින් කාර් එක ගේ පිටිපස්සට වෙන්න නතර කරලා ගේ දොර ඇරගෙන ගියා ඇතුලට.. ගිහින් මම පුටුවක ඉදගද්දි මේකි දොර වහලා ඇවිත් මගේ ඔඩොක්කුවේ වාඩි වුණා.. වාඩි වෙලා මගේ පපුව අත ගගා මං දිහා බලාගෙන හිටියා..

ඒත් එක්කම අපි දෙන්නගේ තොල් දෙක එකට වුණේ අපි දෙන්නගේ ආසාවල් සේරම වැඩි කරනගමන්.. ඊට පස්සේ මම මෙයාව ටිකක් පැත්තකට කරලා ගේ ඇතුලේ ටිකක් එහා මෙහා ගිහින් බැලුවා.. කවුරු හරි ඉන්නවද දන්නෙත් නෑ නේ.. කවුරුත් නෑ කියලා කන්ෆර්ම් කරගත්තට පස්සේ මම මේකිව ආයේ ලගට අරන් තොලක් දාන්න ගත්තා.. තොලක් දාලා මම මේකිගේ ඇදන් හිටිය ගවුම ගලවලා දැම්මා. දැන් මේකි ඉන්නේ  බ්රා එකයි පෑන්ටි එකයි පිටින්.. ඊට පස්සේ මම මෙයාව එක්කගෙන කාමරේට ගියා.. ගිහින් මේකව ඇදට දාලා මම ඇහුවා මම දැන් මොනවද ඔයාට කරන්න ඕන කියලා.. ඊට පස්සේ මෙකි කිව්වා ඔයාට කැමති ඕන දෙයක් කරන්න අද මාව මැරුවත් කමක් නෑ අද මම ඔයාගේ කියලා.. ඊට පස්සේ මම ගෙනාපු කලු රෙදි කෑල්ලක් අරන් මේකිගේ ඇස් දෙක බැන්දා. ඊට පස්සේ ඇදේ දිගා කරලා ඇදේ මුළු වලට අත් දෙකයි කකුල් දෙකයි තියලා බැන්දා... මම රෙදි කඹ වගයක් අරගෙන ආවේ බදින්නම.. ඊට පස්සේ මම මේකිගේ කටට බැන්දා රෙදි කෑල්ලකින් කෑ ගහන්න බැරි වෙන්න.. ඊට පස්සේ තමා සීන් එක පටන් ගත්තේ..

මම මගේ ඇදුම් ගලවලා පයිය  නග්ගලා මේකිගේ ඇග උඩට ආවා. ඇවිත් මගේ පයියෙන් මේකිගේ කම්මුල් දෙපැත්තට ගැහුවා රිදෙන්න.. එහෙම පයියෙන් මුණට 10 පාරක් ගහලා එකලොස් වෙනි පාර අතින් කම්මුලට ගැහුවා චටාස් ගාලා.. මේකි ආහ් ගහලා කෑ ගැහුවා. ඒත් කෑ ගහන්න බෑනේ කට බැදලානේ.ආයේ අනිත් කම්මලටත් ගැහුවා එකක් අතින්.. ගහපු පාරට මේකිගේ  සුදු මුණේ මගේ ඇගිලි පාරවල් හිට්ටා.. ගහපු සැරට කදුලු බින්දුවකුත් රෙදි කෑල්ල අස්සෙන් ආවා..  ඊට පස්සේ මම මේකිගේ කම්මුලට ආයේ පයියෙන් ගහලා කටට මගේ ඇගිලි දෙකක් දැම්මා කට ඇතුලටම යන්න.. එහෙම කරන ගමන් මම බෙල්ල මිරිකගෙන කලේ.. මේ මේකි කෙල පෙරනවා ඇගිලි දෙක ඇතුලේ තියෙද්දි..  කෙල පෙරෙන සේරම මේකිගේ කට දෙපැත්තෙන් ඇදට වැටෙනවා.

ඊට පස්සේ මම මේකිගේ ‍කටේ තිබුණ රෙදි කෑල්ලයි ඇස් බැදලා තිබ්බ රෙදි කෑල්ලයි අයින් කලා.. අයින් කරලා මම මේකිගේ තොල් දෙක උඩට මගේ පයිය ගාව ගාව හිටියා. ඉදලා මේකිගේ කට ඇරලා පයිය එබුවා උගුරටම.. මෙකිට කැස්සත් එක්ක මගේ පයිය උගුරේ වදිද්දි..  ඔහොම මම විනාඩි 05 ක් විතර මේකිගේ කටට මගේ පයිය එබුවා. ඊට පස්සේ මම මේකිගේ ඇගෙන් අයින් වෙලා මගේ බෑග් එකෙන් ගෙනාපු පිහාටුවක් අරගෙන මේකිගේ මුළු ඇග දිගේම ඇදගෙන ගියා.. එහෙම කරද්දි මේකිගේ මුළු ඇගේම හිරිගඩු පිපුනා.. මෙයා ඉන්නවා කෙදිරි ගගා ෆුල් සැපේ මම එහෙම කරද්දි..

ඊට පස්සේ මම මේකිගේ යටි පතුල් දෙකේ පිහාටුවෙන් ගෑව්වා..මේකිට කිචි හොදටම..මෙහෙම විනාඩි 02ක් විතර කරලා මම මේකිගේ තන් දෙක බ්රා එක උඩින් මිරිකන්න ගත්තා රිදෙන්නම..

 

කතාවේ ඉතුරු ටික ඊලග කොටසින් කියන්නම්

0 Comments:

Post a Comment