Thursday, September 3, 2020

Asamanya Linguwa 04 l අසාමාන්‍ය ලිගුව හතරවෙනි කොටස

ඉතින් ඔයාලා මේ කතාවේ ඉතුරු කොටස් තුන කියවන්න ඇති කියලා මම හිතනවා.. එහෙම කියව්වේ නැති කෙනෙක් ඉන්නවනම් මේ පහල තියෙන ලින්ක් වලින් ගිහින් ඒ කතා ටික කියවන්න..

පලවෙනි කොටස -  https://sinhalawelakathawal.blogspot.com/2020/07/blog-post_27.html





ඉතින් මම අවුරුදු 04 ක් කැම්පස් එකේ ඉදලා ඩිග්‍රී එක අරගෙන එලියට ආවා.. ඒ එනවත් එක්කම වගේ මම ජොබ් එකක් හොයාගෙන තමා ආවේ.. මගේ පලවෙනි පත්වීම ලැබුනේ කොළඹට ආසන්නයේ කම්පැනි එකක.. මම අයිටි කරපු නිසා මට අයිටි ජොබ් එකක් තමා සෙට් වුනේ.. මේ කම්පැනි එකේ හෙඩ් ඔෆ් අයිටි හිටියේ පට්ට කෑල්ලක්.. කෑල්ලක් කිව්වට ඉතිං අවුරුදු 35 ක විතර බැදපු ගෑනියක්.. මෙයා ගැන කියනවනම් නම රෝෂිනි. ලොකු තන් දෙකකුයි පුකකුයි තියෙන්නේ මෙයාට.. තන් දෙක නම් 38 වගේ. ඒ වුනාට පොඩ්ඩක්වත් එල්ලෙන්නේ නෑ. ඉතිං මාව මුලින්ම ඉන්ටර්ව් කලේ එයා.. මම ඉන්ටර්ව් රෑම් එකට යද්දි මෙයා පාත් වෙලා මොනවද ලිය ලිය හිටියේ.. රතු පාට වැඩ දාපු සාරියක් ඇදලා හිටියේ ගෑනි.. නැමිලා ඉද්දි තන් දෙකෙන් කාලක් විතර එලියේ.. මට ඒක දැක්කා විතරයි ලාවට නගින්න ගත්තා. මොකද මම පට්ට ආසයි තන් ලොකු ගෑනුන්ට. ඊට පස්සේ මෙයා මට ඉදගන්න කියලා මම ගැන විස්තර සේරම අහලා මගේ ෆයිල් සේරම බලලා මට ජොබ් එකට පහුවදා ඉදන් එන්න කිව්වා.. මට ඉතිං මාර සතුටුයි. මොකද ජොබ් එකට වඩා මේකිට ගේමක් දෙන්නයි මට ඕන වෙලා තිබ්බේ එවලේ ඉදන්.

ඊට පහුවෙනිදා මම වැඩට ගියා උදෙන්ම. මොකද පලවෙනි දවස නිසා. ගිහින් මම මට හදලා තිබ්බ ටේබල් එකේ මගේ බඩු ටික තියලා වැඩ කරන්න පටන් ගත්තා.. වැඩ කිව්වට ඉතිං පලවෙනි දවසේ කරන වැඩක් නෑ නේ.. මම කරේ ඉතිං පරන ෆයිල්ස් බල බල හිටිය එක තමා.. මම ඇවිත් පැය කාලක් විතර යද්දි මෙන්න කෑල්ල එනවා. හැමෝම ඒකිට ගුඩ්මොනින් මැඩම් කිව්වා.. මාත් ඒකි මාව පහුවෙනවා එක්කම ගුඩ් මොනින් මැඩම් කිව්වා.. මේකි නතර වෙලා ආහ් කොල්ලා ඇවිත් නේද ගුඩ්මොනින් ගුඩ්මොනින් කියලා ගියා.. පස්සේ මට පැයක් විතර ගියාට පස්සේ මෙයා එන්න කිව්වා.. මමත් ඉතිං උඩින් ගියේ ඒකිගේ ඔෆිස් එකට.. ගියාට පස්සේ මට ෆයිල් එකක් දිලා කිව්වා මෙන්න මේ වැඩේ කරන්න කියලා.. ආහ් කියන්න බැරි වුනානේ මෙයා ඇදගෙන ඇවිත් තිබුණේ කහ පාටට හුරු සාරියක්.. සාරියට හරියන බෑග් කරාබු සෙරප්පු එහෙම තමා මේකි දාගෙන එන්නේ.. ඒ තරම් සල්ලි..තන් දෙකනම් ඉතිං ඒ විදිහම තමා.. අද හැබැයි බාගයක් විතර එලියේ.. මේවා දැක දැක ඉන්නේ කොහොමද ඉතිං.. මගේ පයියත් බාගෙට නැග්ගා තන් දෙක දිහා බලාගෙන ඉද්දි. වැඩේ හැබැයි මේකිට නෝන්ඩි වගේ.. මට මොකද ඉතිං. මේකි පේනගෙන ඉන්න එකනේ මම බැලුවේ.. පස්සේ මම වැඩේ කරලා ඉවර වෙලා ආයේ ගියා මේකි ගාවට. ෆයිල් එක දුන්නාම ඒකි ඒකේ වැරදි වගයක් බලලා මට එයා ඉන්න පැත්තෙන් එන්න කිව්වා. මම දැන් මේකිගේ ඇග ලග හිටගෙන.. මේකිගේ සෙන්ට් සුවද මාර විදිහට.. මේකි දැන් මට එක එක ඒවා කියනවා. මට ඒවා ගානක් නෑ වැඩිය මේකිගේ ඇග දිහා තමා මම බලාගෙන හිටියේ.. ඊට පස්සේ මේකි මගෙන් එක පාරම තේරුනාද කියලා අහන්න හැරුනා.. හැරෙනකොටම මේකිගේ අත ඇවිත් මගේ කලිසමේ වැදුනා.. මේ වෙද්දි මගේ පොල්ල ටිකක් නැගලා තිබ්බේ.. ඔයාලාට කියන්න ඕන නෑනේ නැග්ගත් නැතත් මගේ පොල්ලේ සයිස් එක.. මේකිගේ අත හොදටම මගේ පොල්ලේ වැදුන එක මේකිටත් මීටර්.. මේකි සොරි කියලා මගෙන් ඇහුවා තේරුනාද කියලා.. මම ඔව් කියලා ආවා  ඉතිං..

ඔහොම දවස් දෙක තුනක් ගියාට පස්සේ දවසක් වැඩ ඇරිලා ගෙදර යන්න යද්දි මම පාරේ ඉන්නකොට ඇවිත් කාර් එකක් නැවැත්තුවා.. බැලින්නම් මේකි.. මේකි මට කිව්වා යමු මම ඔයාව දාගෙන යන්නම් කියලා.. මටත් මාර ආතල් ඉතිං.. කාර් එකේ යන ගමන් මෙයා මගෙන් ගෙදර ගැන එහෙම විස්තර ඇහුවා.. ඊට පස්සේ මෙයා එක පාරම ඇහුවා මගෙන් කෙල්ලෙක් ඉන්නවද කියලා.. මට ඉතිං ඒ දවස් වල කෙල්ලෙක් නෑ නේ.. මම කිව්වා නෑ කියලා.. එයත් එහෙමද කියලා හිනාවක් දාලා අපි මොනවා හරි බීලා යමුද මට තිබහයි කිව්වා. මාත් හා කිව්වා. එයා ඊට පස්සේ අපි හොටෙල් එකකට ගිහින් බීම එකක් බොන්න ගත්තා.. බීම බිබි ඉද්දි මේකිගේ තන් දෙක හොදට පේනවා මට.. මේකි පාත් වෙලා නැමිලා බීම එක බොන්නේ.. මේකිට එක නෝට් වෙලා එක පාරම මගෙන් අහනවා ආසද කියලා.. මට ලැජ්ජාවේ බෑ.. මේකි කියනවා මම දැක්කා මම ආව දවසේ ඉදන් ඔයා මේ දෙක දිහා බලාගෙන තමා ඉන්නේ මොකද කොල්ලා ඒ තරම් මේවාට කැමතිද කියලා හිමිට මගෙන් ඇහුවා.. මම කිව්වා ඉතිං ඔය වගේ තන් දෙකකට ආස නැත්තේ මොන කොල්ලද කියලා.. ඊට පස්සේ මේකි අපි හිටිය හොටෙල් එකේ රෑම් එකක් බුක් කරන් එන්න කියලා මට ඒකගේ කාඩ් එක දුන්නා. මාත් වැඩ්ඩා වගේ ගිහින් රෑම් එකක් අරගෙන අපි දෙන්නා ගියා රෑම් එකකට. ගියපු ගමන් මේකි මගේ ඇගේ එල්ලිලා මගේ තොල් උරන්න ගත්තා.. මේකිට හොද මෝලේ ඉදලා තියෙන්නේ..

 


 

මමත් අතෑරියේ නෑ මේකි එක්ක දැම්මා සුපිරි තොලක්.. මේකි කෙදිරි ගානාව ම්ම්ම්ම්ම්ම් කිය කිය මගේ තොල් උර උර.. ඊට පස්සේ මම මේකිව ඇදට තල්ලු කරලා මගේ ෂර්ට් එකයි සපත්තු දෙකයි ගැලව්වා. මේකිත් මේකිගේ සපත්තු දෙක ගැලවුවා.. ඊට පස්සේ මම මේකිව යට කරගෙන තව පාරක් තොලක් දැම්මා.. මේකි හරියට කාන්තාරෙට වතුර දැම්මා වගේ කෙදිරි ගාන්නේ.. ඊට පස්සේ මම මේකිගේ තන් දෙක මිරිකන්න ගත්තා.. මොකද මම මේකිගේ තන් දෙකට මාර ආසාවෙන් හිටියේ.. තන් දෙක මිරික මිරික ඉද්දි මේකි මගේ ඔලුවෙන් අල්ලගෙන තන් දෙකට ලන් කලා.. මම හදිසි වුනේ නෑ ඒත්.. තන් දෙක මිරිකලා මිරිකලා මම මේකිගේ සාරිය හිමිට ගැලැවේවා.. ගලවලා මේකිගේ යට සායයි බ්‍රෙෂියර් එකයි විතරක් පිටින් ඉන්න විදිහට තියෙව්වා.. තියලා මේකිගේ ඇග උඩට ආයේ ඇවිත් මම මේකිගේ බෙල්ලයි කන් පෙති දෙකයි ලෙව කන්න ගත්තා.. උදේ ඉදන් දාඩිය දාලා තිබ්බ නිසා ලුණු රසක් ආවත් මොල් අමාරුව නිසා ඒවා වැඩිය ගානක් ගියේ නෑ,. මේකි මාව බදාගෙන කෙදිරි ගානවා හොදට ම්ම්ම්ම්ම්ම් කිය කිය.. ඊට පස්සේ මම මේකිගේ තන් දෙක එලියට අරන් මාරුවෙන් මාරුවට උරන්න ගත්තා.. මාර තන් දෙකක්. කිසිම ලපයක් නෑ. එල්ලෙන්නෙත් නෑ.. තන් දෙක උරලා ඉවර වෙද්දි මේකි මගේ පොල්ල අතගාන්න ගත්තා කලිසම උඩින්.. මම කිව්වා උඩින් අත ගගා ඉන්නේ එලියට අරගෙන බලන්න ඕන නැද්ද කියලා.. මේකි හිනා වෙලා මගේ කලිසම ගැලව්වා. ගලවලා මගේ අන්ඩර් වෙයා එක පිටින් මගේ පයිය අතගාලා මගේ මුණ දිහා බැලුවේ මේකේ ලොකු කියන්න වගේ.. මම ඇහුවා ඇයි මගේ දිහා බලන්නේ කියලා.. මේකි කියනවා මේකේ ලොකු කියලා.. මම ඇහුවා ඇයි මීට කලින් මේවගේ එකක් දැකලා නැද්ද කියලා. මේකි කියනවා මම මේකක් දැකලා තියෙන්නේ බ්ලැක් ඇමරිකන් සෙක්ස් වල ඉන්න එවුන්ගේ විතරයි මේ වගේ සයිස් පොල්ලක් මම ජීවිතේට මේ ලංකාවේ දැකලා නෑ කියලා.. පස්සේ මේකි මගේ අන්ඩර්වෙයාර් එක පාත් කලා විතරයි දුන්නක් වගේ පයිය ගිහින් මේකිගේ මුණේ වැදුනා..

උදේ ඉදන් අපි ඇදුම් ඇදගෙන හිටපු නිසා මම මේකිට කිව්වා යමු අපි වොෂ් එකක් දාගෙන එමු කියලා.. මේකිත් හා කියලා යට සාය ගලවන්න ගත්තා.. මම කිව්වා හො හෝ ඕක පිටින් එන්න කියලා.. මේකිත් යට සාය පිටින් ඇවිත් අපි දෙන්නා වොෂ් එකක් දාගත්තා. වොෂ් දාන ගමන් මම මේකිගේ යට සාය අස්සට අත දාලා මේකිගේ හුත්ත හොදට අත ගගා හේදුවා.. ඊට පස්සේ දෙන්නා ටවල් දෙක ඇදගෙන ආයේ ඇදට ගියා.. ගිහින් මම ඇදේ වැටෙනකොටම මේකි මගේ ටවල් එක අස්සෙන් පයිය එලියට අරගෙන උරන්න ගත්තා.. මම මුලින් මේකිගේ හුත්ත උරලා ඉන්නවා කියලා හිතුවේ.. ඒත් මේකි මගේ පයිය කටේ දාගෙන උරන්න ගත්තා. කටේ දාගත්තා කිව්වට මේකිටත් බාගයක්වත් දාගන්න බෑ කටට.. මේකි අමාරුවෙන් මගේ පයිය උර උර හිටියා විනාඩි 10 ක් විතර.. මම ඊට පස්සේ මේකිට දැන් ඇති කියලා මේකව ආයේ ඇදේ පෙරලගෙන උඩ ඉදන් පහලට මේකිව ඉබින්න ගත්තා.. මේකිව ඉබිනකොට ඇගේ මයිල් සේරම කෙලින් වෙලා තිබ්බේ.. ඊට පස්සේ මම මේකිගේ ගල් දෙක මගේ කෙල වලින් නාවන්න ගත්තා.. ඒක නම් කැරි ගල් දෙක. මාර සුදුයි.. ඊට පස්සේ මම මේකිගේ හුත්ත ලග වටේ ඉබ ඉබ හිටියා.. මේකි එක පාරම මගේ ඔලුව අරගෙන මේකිගේ හුත්තට මගේ ඔලුව දාගත්තා.. මමත් මේකිගේ හුත්ත දිවෙන් උරන්න ගත්තා. ඒ වෙද්දිත් මේකිගේ හුත්ත ජූස් වලින් නෑවිලා තිබ්බේ.. මේකි ආහ් උරන්න මගේ රත්තරං කිය කිය කෙදිරි ගානවා.. මම පැය කාලක් විතර මේකිගේ හුත්ත මගේ තොල් දෙකෙන් සැනසුවා.. මේකිට ජූස් දෙපාරක් යනකල් මම කටෙන් කලා.. මේකිට ජූස් යද්දි ඇග වෙවුලලා මගේ ඔලුව කකුල් දෙක අස්සේ තද කරගන්නවා.. තත්පර 10 ක් විතර එහෙම මාව හිරකරෙගන තමා මේකිගේ සුරාන්තය වෙන්නේ..

මේකිට දෙපාරක් ජූස්  ගියාට පස්සේ මම මේකිට ආයේ කටට දෙන්න ගත්තා ඇග උඩට ගිහින්.. ඊට පස්සේ මම මේකිගේ කකුල් දෙක ඇත් කරලා හුත්ත ලගට මගේ පයිය තියලා හිමිට හිමිට තද කලා.. මේකිගේ හුත්ත පොඩි කෙල්ලෙක්ගේ වගේ මාර හිරයි.. මේකි කෑ ගහනවා ආහ් ආහ් ම්ම්ම් කිය කිය.. මේකිගේ ඇස් වලින් කදුලුත් ඇවිත් ඒ වුනාට.. මම පයියේ බාගයකට ටිකක් වැඩියෙන් දාද්දි මේකිගේ හුත්තේ අග මගේ ටොපා වැදුනා.. ඊට පස්සේ මම එලියට අරගෙන ආයේ එක පාරම තද කලා හුත්ත අස්සටම යන්න.. මේකිට ආහ් කියලා කෑගැහුනේ හුත්ත ජූස් වලින් නාවගෙනම යද්දි..  මම මේකිව ඒ විදිහට තියලා පැය කාලක් විතර හිකුවා.. මේකිට ඒ කරද්දි ආයේ පාරක් ජූස් ගියා.. ඊට පස්සේ මම ආසම විදිහ ඩොගි පාරක් මේකිට දාන්න ගත්තා.. ඩොගි පාරට යන්න කලින් මම ආයේ මේකිගේ කටට දුන්නා.. මේකි අමාරුවෙන් මගේ පයිය උරලා කෙල නෑවුවා ආයේ.. ඊට පස්සේ මම මේකිගේ ඩොගි දාන්න යද්දි මේකිගේ හිල හොදටම ඇරිලා.. හුත්ත නිකන් තැලිලා වගේ තිබ්බේ.. මම අතට කෙල ටිකක් අරන් හුත්තේ ගාලා පයිය එබුවා ඩොගි ස්ටයිල් එකට.. එහෙම දාලා මම මේකිගේ ඇගට පණ නැති වෙලා වැටෙන කල් හිකුවා..අත් දෙකෙන් ඉස්සිලා හිටපු මේකි ඩොගි පාරේ සැරට නිකන්ම අත් දෙක පණ නැති වෙලා වැටුනා..

මේ වෙද්දි පැය බාගයක් විතර අපි දෙන්න හුකලා තිබ්බා.. මේකිටනම් 05 පාරක් ජූස් ගිහින් තිබ්බේ.. මේකි කියනවා මේ වගේ ගිහින් නෑ මේ ජිවිත කාලෙටම කියලා.. ඊට පස්සේ  මම මේකිව මගේ ඇග උඩට අරන් බදාගෙන වේගෙන් හුකන්න ගත්තා.. මේ වෙද්දි මටත් ලාවට යන්න ඇවිත් තිබ්බේ.. මම කිව්වා මට යන්න එනවා මොකද කරන්නේ කියලා..මේකි කිව්වා ඇතුලේ යවන්න කමක් නෑ කියලා.. මම ඒ පාර මේකිව බදාගෙන වේගෙන් විනාඩියක් විතර කරනකොට කැරි ලෝඩ් එකක් හුත්ත ඇතුලට විදින්න පුලුවන් උනා.. එහෙමම විනාඩි 05 ක් විතර මෙයා මගේ ඇග උඩට වෙලා හිටියා..ඇතුලට ගියපු කැරි සේරම හුත්ත අස්සෙන් බේරිලා මගේ ඇග උඩට වැටි වැටි තිබ්බේ.. මෙයා ඊට පස්සේ මගේ පොල්ල එලියට අරගෙන කටට අරගෙන ආයේ උරලා මගේ පයියේ තිබබේ කැරි සේරම ලෙවකාලා බිව්වා..

ඊට පස්සේ අපි දෙන්නා වොෂ් එකක් දාගෙන ඩිනර් එක රෑම් එකට ඕඩර් කරලා කෑවා.. කාලා අපි දෙන්නා ආයේ පාරක් සෙට් වුනා.. කොහොම හරි අපි දෙන්නා උදේ යද්දි 04ට වගේ ඇති.. ඒකිත් එහෙමම ගෙදර ගිහින් ලෑස්ති වෙලා උදේ ඔෆිස් ආවා.. මමත් බොඩිමට ගිහින් ලෑස්ති වෙලා ඔෆිස් ගියා.. යද්දි මේකි ඇවිත්.. මම ගුඩ් මොනින් මැඩම් කිව්වාම ගුඩ් මොනින් කියලා පැණි හිනාවක් දැම්මා.. මොකද අනිත් අය දන්නේ නෑනේ මේකිගෙයි මගේ වැඩ.. ඉතින් ඔය විදිහට මම මේකිට 10 පාරක් විතර හිකුවා..පස්සේ මේකි බැදලා හිටිය මිනිහා එක්ක රට ගියා.. හැබැයි මේකි මට සැහෙන්න වියදම් කලා ඉන්න ටිකේ.. ගිහිනුත් ආයේ එනවා කියලා තමා ගියේ. ඒ තරම් මගේ පයියට ආස වෙලා  හිටියේ මේකි..

ඉතින් ඔන්න එහෙනම් මේ කතාවේ හතරවෙනි කොටස ඉවරයි..

0 Comments:

Post a Comment